Monday 4 February 2013

Fuck


Malam. Cerita antara maki-carut, antara jari. Yang terbesar pernah aku bikin untuk sesiapa saja yang mahu dan berhajat untuk terasa.
Kau pernah fikir,dah berapa lama kemaluan itu tergantung di situ? Kemaluan kau. Ya,di situ. Di celah kangkang kau. Sudah berapa lama?
Terlalu lama bukan? Hampir dua tiga dekad. Tergantung bodoh. Paling busuk pun, diusap-perah-paksa. Kalau bertuah, dapat karipap.
Kalau aku jadi kemaluan kau, mungkin aku dah lama memberontak untuk dibebas-lepaskan. Aku tak mahu jadi kemaluan bertaraf hamba.
Kalau aku seketul kemaluan,aku mahu jadi kemaluan yang berjaya dalam hidup.Aku nak daki gunung,pergi spa.Tapi dengan kau,jangan harap
Ingat, siapa dan apa pun kemaluan kau, letakkan ia pada tempat yang betul dengan hak yang betul. Apa yang surat,aku siratkan di sini.
Yang tergantung, terus tergantung dan mati di situ. Tapi biar tergantung dengan adilnya. Tergantung sebagai satu yang punya 'nyawa' .
Eja-baca, bukan dengan mata, tapi dengan rasa-punya-dua-nyawa. Nyawa kau dan aku, yang bernama manusia.
TAMMAT

No comments: